VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY MOJESTRAVOVANI.CZ

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

MOJESTRAVOVANI.CZ

1. Kdo jsme, co děláme a k čemu slouží tyto Podmínky?

My. Jsme společnost MOJE STRAVOVÁNÍ s.r.o., IČO: 096 26 760, se sídlem Na Poříčí 1071/17, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 339205 („my“).

Webová Aplikace. Provozujeme webovou aplikaci Moje stravování („Webová Aplikace“) dostupnou na www.mojestravovani.cz („Web“), která vám může pomoct s hubnutím i se zavedením nebo udržením zdravého životního stylu. Najdete v ní své statistiky, jídelníčky, recepty i další dostupné služby („Služby“). Aplikace je digitálním obsahem.

Mobilní Aplikace. Kromě Webové Aplikace provozujeme i mobilní aplikaci Moje stravování se stejnými funkcemi („Mobilní Aplikace“), kterou si můžete stáhnout na váš telefon v obchodech aplikací jako je Google Play nebo App Store (společně „Market Place“) (Webová aplikace a Mobilní Aplikace společně jako „Aplikace“, pokud není třeba jejich rozlišení).

Podmínky a Smlouva. Tyto obchodní podmínky a podmínky užívání Aplikace („Podmínky“) upravují pravidla pro předplatné Aplikace, pro její užívání a její fungování. Vztahují se tedy na smlouvu o poskytování služeb („Smlouva“), kterou mezi sebou uzavíráme, a jsou součástí této Smlouvy.

Podnikatel a spotřebitel. Smlouvu s námi můžete uzavřít pouze jako spotřebitel (tedy uzavíráte Smlouvu mimo rámec své obchodní nebo podnikatelské činnosti). České zákony vám jako spotřebitelům dávají některá zvláštní práva, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Podmínek.

Předpisy. Cílem těchto Podmínek je vám vysvětlit, jaké vzájemné povinnosti a práva nám vznikají v souvislosti nebo na základě Smlouvy, kterou spolu uzavíráme, a informovat vás o nich. Kromě těchto Podmínek se v našem vztahu řídíme také českými zákony, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a pokud jste spotřebitel, tak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Pokud je v našem vztahu nějaký mezinárodní prvek, řídíme se českými zákony. To ale nemá vliv na vaše spotřebitelská práva.

Seznámení se s Podmínkami. Pokud chcete Aplikaci používat, je třeba, abyste se s Podmínkami seznámili, souhlasili s nimi a respektovali je. Prosíme, přečtěte si, i jak pracujeme s vašimi osobními údaji, všechny podrobnosti najdete tady.

2. Jak nás můžete kontaktovat?

Jestli máte jakékoliv otázky, můžete nás kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:

MOJE STRAVOVÁNÍ s.r.o.

Na Poříčí 1071/17, 110 00 Praha 1

e-mail: info@mojestravovani.cz

Odpovíme vám co nejdříve.

3. Co udělat před používáním Aplikace?

Doporučujeme konzultaci s lékařem. To, jestli je pro vás Aplikace a její používání vhodné, doporučujeme probrat s vaším lékařem. Vezměte na vědomí, že Aplikace je především nástroj, prostřednictvím ní neposkytujeme zdravotní služby ani podobné informace.

4. Jak začít používat Aplikaci?

Používání Webové Aplikace

Uživatelský účet. Abyste mohli začít Webovou Aplikaci používat, je třeba vytvořit si uživatelský účet. V rámci objednávky Webové Aplikace skrz registrační formulář zároveň provádíte i registraci do uživatelského účtu. Je důležité, abyste uváděli veškeré údaje pravdivě a správně, a také je musíte při jakékoliv změně aktualizovat nebo nám takovou změnu oznámit. Údaje, které při objednání, resp. registraci uvádíte, považujeme za správné. Za chybně uvedené údaje a případnou související škodu bohužel nemůžeme odpovídat. Pro vytvoření uživatelského účtu můžete využít i propojení se svým účtem na Facebooku nebo Google.

Uzavření Smlouvy. Po zadání všech údajů v rámci objednávkového formuláře na Webu a po vyplnění údajů nutných k založení uživatelského účtu si můžete vybrat formát předplatného. Pak kliknete na tlačítko „Zakoupit předplatné“ a odsouhlasíte tyto Podmínky a tím dojde k odeslání objednávky Webové Aplikace. Poté, co objednávku obdržíme, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení do vaší e-mailové schránky je mezi námi uzavřena Smlouva. Společně s potvrzením objednávky vám zašleme také tyto Podmínky na trvalém nosiči dat (v pdf e-mailem).

Užívání Webové Aplikace. Na základě Smlouvy vám budeme poskytovat digitální obsah v rozsahu, který umožňují funkcionality Webové Aplikace. Umožníme vám tedy používat Webovou Aplikaci, zadávat do ní údaje o sobě a mnoho dalšího.

Přihlašovací údaje, bezpečnost uživatelského účtu. Přístup k vašemu uživatelskému účtu je zabezpečen jednorázovým přístupovým kódem, který vám přijde na email. Prosím, abyste ohledně přístupových údajů k účtu zachovávali mlčenlivost. Svůj uživatelský účet nejste oprávněni nechat využívat třetí osobu.

Nezbytnost uživatelského účtu. Registrace uživatelského účtu bude vždy součástí objednávky Webové Aplikace, jelikož bez vytvoření takového osobního uživatelského účtu bychom vám Webovou Aplikaci nemohli plnohodnotně poskytnout ani vám poskytnout slíbený obsah.

Náklady na připojení. Veškeré náklady, které vám vzniknou při instalaci Webové Aplikace nebo při jejím používání (třeba náklady na internetové připojení) si hradíte sami a nijak se neliší od vaší standardní sazby poskytovatele internetového připojení.

Deaktivace uživatelského účtu. Prosím, vezměte na vědomí, že na základě našeho vlastního uvážení vám můžeme kdykoliv dočasně nebo úplně znemožnit používat váš uživatelský účet, a to hlavně pokud jste porušili tyto Podmínky nebo právní předpisy. V případě úplného znemožnění používání uživatelského účtu z důvodu porušení Podmínek nemáte právo na vrácení zbylé části Ceny předplatného.

Používání Mobilní Aplikace

Instalace Mobilní Aplikace. Mobilní Aplikaci si můžete vyhledat a nainstalovat přes Market Place. Instalací Mobilní Aplikace potvrzujete, že jste si přečetli tyto Podmínky, souhlasíte s nimi a zavazujete se jimi řídit.

Uživatelský účet. Abyste mohli začít Mobilní Aplikaci používat, je třeba vytvořit si uživatelský účet. Bez uživatelského účtu není možné Mobilní Aplikaci využívat.

Možnosti užívání Aplikace. Aplikaci můžete používat zdarma nebo za poplatek. Pokud si stáhnete Mobilní Aplikaci, je vždy zdarma, dokud v ní neprovedete nákupy („Nákup v Mobilní Aplikaci“). Provedení Nákupu v Mobilní Aplikaci vždy vyžaduje vaše výslovné potvrzení coby uživatele provedené přímo v Mobilní Aplikaci.

Přihlašovací údaje, bezpečnost uživatelského účtu. Přístup k vašemu uživatelskému účtu je zabezpečen jednorázovým přístupovým kódem, který vám přijde na email. Prosím, abyste ohledně přístupových údajů k účtu zachovávali mlčenlivost. Svůj uživatelský účet nejste oprávněni nechat využívat třetí osobu.

Deaktivace uživatelského účtu. Prosím, vezměte na vědomí, že na základě našeho vlastního uvážení vám můžeme kdykoliv dočasně nebo úplně znemožnit používat váš uživatelský účet, a to hlavně pokud jste porušili tyto Podmínky nebo právní předpisy. V případě úplného znemožnění používání uživatelského účtu z důvodu porušení Podmínek nemáte právo na vrácení zbylé části Ceny předplatného.

Propojení Webové a Mobilní Aplikace

Propojení Aplikace. Webová a Mobilní Aplikace jsou propojeny tak, že pokud si předplatíte funkce Mobilní Aplikace, můžete následně využívat i placenou verzi Webové Aplikace a naopak.

5. Jak je to s předplatným?

Předplatné Webové Aplikace

Cena předplatného. Pokud si aktivujete členství ve Webové Aplikaci, budeme vám účtovat cenu předplatného („Cena předplatného“). Frekvence platby Ceny předplatného může být měsíční, tříměsíční, roční nebo i jiná dle našeho uvážení. Konkrétní výši Ceny předplatného můžete zjistit na našem Webu. Cenu předplatného hradíte prostřednictvím platební brány po zadání své platební karty anebo převodem na bankovní účet (v takovém případě dbejte na správné zadání variabilního symbolu, ať můžeme platbu včas a dobře spárovat). Jsme plátci DPH. Cena předplatného se považuje za uhrazenou ve chvíli, kdy je částka připsána na náš bankovní účet.

Slevy a bonusy. S různými frekvencemi placení Ceny předplatného mohou být spojené slevy a bonusy. Tyto slevy a bonusy můžeme libovolně měnit a rušit a nemáte na ně právní nárok.

Automatické strhávání plateb. Cena předplatného je automaticky účtována a placena z účtu k zadané platební kartě. Předplatné je automaticky prodlužováno na další období, dokud nedojde k jeho zrušení (viz. Kapitola níže „Zrušení předplatného").

Přerušení poskytování Webové Aplikace. Jestliže neobdržíme Cenu předplatného na další období, jsme oprávněni přerušit poskytování Webové Aplikace až do doby uhrazení Ceny předplatného.

Zkušební období. Můžeme vám nabídnout užívání Webové Aplikace zdarma po určitou dobu od zřízení uživatelského účtu nebo kdykoli v průběhu používání Webové Aplikace („Zkušební období“). Jsme oprávněni Zkušební období kdykoliv ukončit, zkrátit nebo prodloužit, o tom vás ale vždy předem informujeme přímo ve Webové Aplikaci, v případě zkrácení Zkušebního období vám dáme vědět i na e-mailovou adresu uvedenou v uživatelském účtu.

Změny Ceny předplatného. Cenu předplatného můžeme měnit. Aktuální výši Ceny předplatného se vždy dozvíte při placení prvního předplatného ve Webové Aplikaci. Nová výše Ceny předplatného pro vás bude vždy platit od následujícího období, pro které budete Cenu předplatného hradit. Platí, že s novou výší Ceny předplatného souhlasíte, pokud nezrušíte své předplatné v nastavení Webové Aplikace.

Zrušení předplatného. Předplatné můžete kdykoliv zrušit a skončí posledním dnem období, pro které máte Cenu předplatného uhrazenou. Zrušením předplatného vám nevzniká nárok na vrácení dosud nevyčerpané části uhrazené Ceny předplatného. Předplatné zrušíte v nastavení svého profilu na podstránce „Předplatné" kliknutím na tlačítko „Zrušit předplatné".

Nákupy v Mobilní Aplikaci

Nákup v Mobilní Aplikaci. Pokud chcete využít funkce Mobilní Aplikace, které nabízí placená verze Mobilní Aplikace, můžete si tyto funkce objednat prostřednictvím Nákupu v Mobilní Aplikaci (in-app purchase). Mechanismus objednání těchto funkcí může záležet na fungování a podmínkách konkrétního Market Place, prostřednictvím kterého jste si Aplikaci nainstalovali. Pro konkrétní postup si prosím prostudujte podmínky jednotlivých Market Place. Smlouva pro Nákup v Mobilní Aplikaci se řídí podmínkami příslušného Market Place, kdy tyto podmínky také určují, zda je smlouva uzavřena mezi vámi a námi anebo mezi vámi a Market Place.

Účtování Nákupů v Mobilní Aplikaci. Nákupy v Mobilní Aplikaci jsou účtovány a vybírány příslušným Market Place. Použijí se pro ně platební podmínky stanovené provozovatelem daného Market Place.

Slevy a bonusy. S různými frekvencemi placení Ceny předplatného mohou být spojené slevy a bonusy. Tyto slevy a bonusy můžeme libovolně měnit a rušit a nemáte na ně právní nárok. Uplatnění slevového kódu pro využívání Mobilní Aplikace je možné pouze ve Webové Aplikaci.

Zrušení předplatného. Předplatné Mobilní Aplikace vždy musíte zrušit ve svém mobilním telefonu ve správě předplatných pro dané Market Place, jinak není možné jej ukončit.

Zkušební období. I využívání Mobilní Aplikace vám můžeme nabídnout zdarma po určitou dobu od zřízení uživatelského účtu nebo kdykoli v průběhu používání Mobilní Aplikace. Kód pro zkušební období Mobilní Aplikace je možné uplatnit pouze ve Webové Aplikaci.

6. Jaká jsou pravidla pro používání Aplikace?

Povolené užívání. Aplikaci můžete využívat pouze pro účely povolené těmito Podmínkami, příslušnými zákony nebo jinými právními předpisy, případně pro účely jednoznačně vyplývající ze samotné Aplikace.

Ruční nastavení. Manuální nastavení Aplikace (např. co se týče počítání přijatých kalorií) zapínejte pouze v případě, že máte dostatek informací k tomu, jaké nastavení je pro vás vhodné. Doporučujeme ho i konzultovat s lékařem.

Duševní vlastnictví. Materiály a jiný obsah Aplikace mohou být chráněné autorskými právy nás nebo třetích osob. Můžete je používat jen v souladu s těmito Podmínkami.

Omezení užívání Aplikace. Při užívání Aplikace nejste oprávněni činit zejména následující:

· nesmíte používat Aplikaci v rozporu s těmito Podmínkami;

· nesmíte Aplikaci jakkoli přetěžovat nebo do ní jinak nepřiměřeně zasahovat tak, že to ovlivní fungování Aplikace a její užívání ostatními uživateli.

7. Můžu odstoupit od Smlouvy o poskytování služeb a užívání Aplikace?

Obecné pravidlo. Obecně platí, že spotřebitelé (tedy ti, kdo nenakupují „na firmu“) mají právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu.

Výjimky. Aplikaci vám poskytujeme okamžitě po zaplacení příslušné Ceny předplatného, tedy už před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, kterou jako spotřebitel máte. Činíme tak s vaším souhlasem, který jste nám udělili při aktivaci Aplikace. Právo odstoupit od Smlouvy tedy v tomto případě nemáte. Na toto vás při registraci do Aplikace upozorňujeme.

Prodlení na naší straně. Pokud bychom byli v prodlení se zpřístupněním Aplikace, můžete od Smlouvy odstoupit, nesplníme-li naši povinnost Aplikaci zpřístupnit bez zbytečného odkladu poté, co nás vyzvete k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se výslovně dohodneme. Berete však na vědomí, že samotná nemožnost provedení platby Ceny předplatného je mimo naši kontrolu a tuto situaci nelze považovat za naše prodlení.

8. Jak postupovat, když Aplikace nefunguje, jak má?

Internet. K užívání Aplikace je nezbytné připojení k internetu.

Videonávod. Na Webu i uvnitř Aplikace na stránce Koučink je k Aplikaci dostupný videonávod, který popisuje všechny funkce Aplikace.

Nedostupnost Aplikace. Prosím, vezměte na vědomí, že Aplikace ani uživatelský účet nemusí být dostupné nepřetržitě, a to hlavně kvůli nutné údržbě softwarového nebo hardwarového vybavení, aktualizacím Aplikace a jejich funkcí, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby nebo výpadku elektrické energie nebo konektivity. Pokud to bude možné, budeme vás o případných odstávkách Aplikace informovat přímo prostřednictvím Aplikace, vašeho uživatelského účtu anebo prostřednictvím dedikované skupiny na sociální síti Facebook.

Servisní podpora. Pokud vám Aplikace nefunguje, kontaktujte nás prosím co nejdříve za účelem servisní podpory, např. nahlášení chyby, dotazu nebo požadavku. K tomu využijte e-mail uvedený výše. Podpora je poskytována zdarma.

Odpovídáme za. Odpovídáme za to, že Aplikace po dobu trvání Smlouvy nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že:

· Aplikace odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem; tyto ujednané vlastnosti jsou obsaženy pouze v těchto Podmínkách, na Webu a v samotné Aplikaci.

· Aplikace je vhodná k účelu, pro který ho požadujete a se kterým jsme souhlasili.

· Aplikace je poskytována s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k užívání, a s uživatelskou podporou, pokud je potřeba); pokud je třeba.

Další odpovědnost. Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností:

· je Aplikace vhodná k účelu, k němuž se Aplikace tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;

· Aplikace rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na naše veřejná prohlášení nebo prohlášení jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

· je Aplikace poskytována s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;

· Aplikace odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsme zpřístupnili před uzavřením Smlouvy.

Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Aplikace liší a vy jste s tím výslovně souhlasili. Na tyto odlišnosti vás případně upozorníme při zakládání uživatelského účtu.

Kontaktujte nás. Pokud Aplikace nebo její část nefunguje, můžete uplatnit reklamaci například na naši e-mailovou adresu nebo na adresu našeho sídla. Svá práva z vadného plnění vyplývající z Aplikace můžete uplatnit po dobu trvání Smlouvy.

Náležitost reklamace. V reklamaci uveďte:

· své identifikační údaje;

· popis vady Aplikace;

· jak si přejete reklamaci vyřídit.

Možnosti řešení reklamace. Pokud má Aplikace vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:

· dodání nové věci (třeba části Aplikace) bez vady; nebo

· opravu věci,

ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Aplikace měla bez vady.

Sleva a odstoupení od Smlouvy. V následujících případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy:

· pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;

· když se vada projeví i po odstranění;

· pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;

· když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

Výjimky. Odstoupit od Smlouvy ale nemůžete, pokud není vada významná.

Subjektivní pohled na věc. Prosím, vezměte na vědomí, že nemůžete Aplikaci reklamovat jen proto, že nesplnila vaše subjektivní očekávání.

Výsledek. Vadou Aplikace není ani to, pokud s ní nedosáhnete takových výsledků, jako jste měli v úmyslu (například tolik nezhubnete).

Potvrzení o reklamaci. Po uplatnění reklamace vám zašleme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

Vyřízení reklamace. Reklamace řešíme co nejrychleji je to možné. Nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení o zamítnutí reklamace.

Náklady na reklamaci. Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů (například poštovné, náklady na připojení anebo poměrný poplatek za telefon) na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

9. Jak můžeme Aplikaci aktualizovat a měnit?

Rozvoj a aktualizace. Našim cílem je Aplikaci stále rozvíjet. Nemůžeme však garantovat žádné konkrétní aktualizace a vylepšení ani jejich frekvenci. Budeme však poskytovat aktualizace nezbytné pro fungování Aplikace bez vad po dobu trvání Smlouvy.

Změny Aplikace. Aplikaci jsme oprávněni dle svého uvážení měnit, a to zejména z následujících důvodů:

· Změna či vypršení licenčních práv k obsahu a obsaženým materiálům. Součástí Aplikace jsou různé materiály. K těmto materiálům máme uzavřené licenční smlouvy s jejich tvůrci. Na základě těchto smluv můžeme mít k materiálům různá práva s různou délkou trvání. Kromě přidávání dalších materiálů proto můžeme určité materiály z Aplikace i odebírat.

· Zlepšení či změna fungování Aplikace: Vyhrazujeme si možnost usilovat o zlepšování Aplikace, provádět její změny a při tom přidávat, měnit či odebírat některé její funkcionality.

Interoperabilita a kompatibilita. Někdy můžeme být nuceni Aplikaci nebo její fungování změnit, pokud si to vyžádá změna zákona, třetí strana nebo nutnost přizpůsobení pro nová zařízení.

Náklady na změny. Jakoukoli změnou uvedenou výše vám však nevzniknou dodatečné náklady. Za změnu Aplikace (digitálního obsahu) se nepovažuje zvýšení Ceny předplatného.

Negativní změny. Pokud by se vás některá změna Aplikace měla dotknout negativně, tedy by mohla zhoršit váš přístup k Aplikaci nebo její užívání nikoli jen nevýznamně, dáme vám o ní vědět alespoň 30 dní dopředu a informujeme vás o tom, že máte právo vypovědět Smlouvu do 30 dnů ode dne, kdy jsme vás o změně vyrozuměli nebo od okamžiku, kdy ke změně Aplikace došlo, podle toho, co nastane později. Vypovíte-li závazek z tohoto důvodu, vrátíme vám poměrnou část Ceny předplatného.

Pozitivní změny. Pokud půjde o změnu, kterou budeme považovat za pozitivní, vyhrazujeme si právo informovat vás o ní pouze prostřednictvím vyskakovacího okna v Aplikaci nebo jiným způsobem. I o pozitivních změnách vás však můžeme informovat prostřednictvím e-mailové adresy, kterou jste nám sdělili při zakládání uživatelského účtu.

10. Kdy dochází k ukončení Smlouvy?

Trvání Smlouvy. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Pokud se rozhodnete ukončit Smlouvu mezi námi, prosíme, ukončete prodlužování předplatného. Smlouva končí okamžikem, kdy přestanete hradit Cenu předplatného za další období. Pokud si budete přát smazat svůj uživatelský účet, kontaktujte nás.

Další možnosti skončení Smlouvy. K zániku Smlouvy dochází také zrušením vašeho uživatelského účtu z jiných důvodů. Uživatelský účet můžeme zrušit po naší vzájemné dohodě, nebo pokud je neaktivní déle než 24 měsíců. Uživatelský účet můžeme zrušit i tehdy, když porušíte Podmínky nebo platné právní předpisy.

Výpověď Smlouvy z vaší strany. Pokud vypovíte Smlouvu z důvodu negativních změn Aplikace, které zhoršily váš přístup k Aplikaci nebo její užívání nikoli jen nevýznamně, do 30 dnů od výpovědi vám vrátíme poměrnou část Ceny předplatného odpovídající časovému rozsahu, která dosud nebyla vyčerpána.

Výpověď Smlouvy z naší strany. Jsme oprávněni vypovědět Smlouvu bez výpovědní doby, pokud:

· porušíte některé ustanovení těchto Podmínek

· přestaneme poskytovat naše služby v zemi, ve které bydlíte nebo ze které služby používáte.

11. Jak je to s duševním vlastnictvím?

Vlastnictví Aplikace. Jsme vlastníkem Aplikace a vykonáváme k ní majetková i osobnostní práva v největším možném rozsahu. Aplikace je autorským dílem, stejně jako materiály či jiný obsah v ní obsažený. Jinými slovy, všechna práva k Aplikaci, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám nebo třetím osobám, se kterými máme uzavřenou licenční smlouvu.

Omezení. Zavazujete se Aplikaci a obsah Aplikace nekopírovat a nereplikovat. Nemůžete s Aplikací nakládat jinak, než podle těchto Podmínek nebo za jiným účelem, než je používání Aplikace pro účely, ke kterým je určena. V žádném případě nesmíte Aplikaci jakkoliv hackovat, měnit, ovlivňovat její vzhled nebo funkce. Nesmíte jakkoli sdílet obsah Aplikace na sociálních sítích nebo jinde a umožňovat jeho stahování nebo užívání jinými osobami. Nesmíte ani vykonávat jakoukoliv činnost, která by vedla k přetížení Aplikace, narušení její stability, bezpečnosti nebo chodu. Nesmíte dělat jakékoliv pokusy o získání, zpětnou analýzu, dekompilaci či kopírování zdrojového kódu Aplikace nebo jeho části. Nesmíte to ani umožnit, byť neúmyslně, jakékoli třetí osobě. Nesmíte s využitím Aplikace nebo jejího zdrojového kódu vytvořit aplikaci odvozenou nebo konkurenční k naší Aplikaci. Stejná pravidla platí i pro jakékoli naše další duševní vlastnictví, včetně jakýchkoli jejich částí. Cokoli uvedené v tomto ustanovení nesmíte ve zkratce měnit, upravovat, distribuovat, prodávat ani jinak užívat pro účely výslovně nevyplývající z těchto Podmínek. Oznamujeme vám, že obsah Aplikace obsahuje nebo může obsahovat bezpečnostní prvky, které mají za účelem znemožnit jejich nedovolené použití. Zavazujete se do těchto bezpečnostních prvků jakkoli nezasahovat nebo je neobcházet a nevydávat Materiály ani jiný obsah v Aplikaci za vlastní. Jakékoli zásahy do těchto bezpečnostních prvků nebo samotných materiálů a jiného obsahu mohou být spojeny s odpovědností za porušení práv třetích osob.

Sdílení pro osobní účely. Z výše uvedeného omezení platí výjimka, pokud obsah aplikace sdílíte pro své osobní účely, tedy například recepty nebo printscreeny z uživatelského prostředí Aplikace.

Váš obsah. Po ukončení Smlouvy se zdržíme užívání obsahu, který jste vytvořili při užívání naší aplikace („Uživatelský obsah“). Za Uživatelský obsah se nepovažuje následující obsah:

· obsah, který se vztahuje výlučně k vaší činnosti při užívání Aplikace (např. na co jste v Aplikaci klikali a jak jinak jste s ní interagovali);

· obsah, který by byl bez Aplikace nepoužitelný;

· obsah smísený s jinými daty, který by mohl být oddělen jen při vynaložení nepřiměřeného úsilí;

· osobní údaje; ty můžeme na základě Zásad zpracování osobních údajů zpracovávat i po ukončení Smlouvy, nebo

· obsah vytvořený společně s jinými osobami, které mohou Aplikaci dále užívat.

12. Je nějak omezena naše odpovědnost?

Omezení odpovědnosti. Neneseme odpovědnost za případnou újmu způsobenou zneužitím Aplikace, uživatelského účtu, a to z jakéhokoliv důvodu (zejména z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či dalších uživatelů Aplikace, výpadku elektrické energie či konektivity). Neneseme odpovědnost ani za jakoukoliv újmu, která by vám vznikla v důsledku nesprávného užívání Aplikace nebo užíváním v rozporu s těmito Podmínkami, uživatelského účtu nebo z důvodu omezení či přerušení jejich dostupnosti. Neneseme odpovědnost za přerušení poskytování služeb Aplikace, pokud je způsobeno třetími osobami nebo vyšší mocí (například kybernetický útok, dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny nebo telekomunikačního spojení, nesprávný servis prostřednictvím servisních společností) nebo přímo vámi (například nesprávná manipulace s Aplikací, uživatelským účtem, nezajištění internetového připojení, vada na zařízení, vada na hardwaru, na prvcích a technologiích třetích stran, apod.) popř. z důvodu, že provoz Aplikace nebo uživatelského účtu bude ukončen. Pro tyto případy se vzdáváte práva na náhradu újmy. Neodpovídáme za žádnou škodu, která vám bude způsobena v souvislosti s používáním Aplikace.

13. Jak zahájit mimosoudní řešení sporu?

Stížnosti. Vyřizování stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu.

Mimosoudní řešení sporů. Pokud jste spotřebitel, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Česká obchodní inspekce, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1 email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na návrh vás jako spotřebitele, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi, jakožto provozovatelem Aplikace. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Co říci závěrem?

Oprávnění. K provozování Aplikace a poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování předpisů na ochranu spotřebitele.

Potvrzení o uzavření Smlouvy. Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Samotnou Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.

Spory. Pokud mezi námi dojde k nějakému sporu, bude se řídit českým právem, hlavně zákonem č. 89/2012. Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Veškeré spory budou řešit soudy České republiky nebo věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, pokud předpisy na ochranu spotřebitele neurčí jinak.

Kodexy chování. Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.

Změna Podmínek. Tyto Podmínky můžeme měnit nebo doplňovat. Tím se však nemění naše práva a povinnosti, které vznikly v době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. O veškerých změnách Podmínek vás budeme informovat prostřednictvím Aplikace i na váš e-mail. Pokud s novými Podmínkami nesouhlasíte, můžete ukončit předplatné a tím ukončit Smlouvu. Pokud to ale neuděláte do 30 dnů od té doby, kdy jsme vás o změně Podmínek informovali, platí, že s novým zněním souhlasíte a zavazujete se ho dodržovat ode dne jejich účinnosti.

Starší znění podmínek aktuální od 1. července 2023 do 18. 10. 2024, najdete zde:www.mojestravovani.cz/tos-07-01-2023 .

Tyto Podmínky jsou účinné od 18. 10. 2024